Από το ΠΥΣΔΕ Δυτ. Θεσσαλονίκης ανακοινώνονται τα οργανικά κενά, καθώς και οι οργανικές υπεραριθμίες (Γενικής Παιδείας και Ειδικής Αγωγής) κατά κλάδο και σχολική μονάδα που προέκυψαν κατόπιν της διαδικασίας των μεταθέσεων και καλούνται:

  1. Οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν οργανικά σε σχολική μονάδα που διαπιστώνεται οργανική υπεραριθμία στον κλάδο τους, μόνο εφόσον επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, να συμπληρώσουν την επισυναπτόμενη δήλωση. Η δήλωση θα πρέπει να κατατεθεί στον Διευθυντή του σχολείου τους το αργότερο έως την Τρίτη 29-4-2025, με κάθε δυνατό τρόπο (πχ email). Όσοι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλουν δήλωση θα θεωρηθεί ότι δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι. Στις σχολικές μονάδες που υπάρχει υπεραριθμία στον κλάδο και δεν υπάρχει επιθυμία από κανένα εκπαιδευτικό, υπεράριθμος χαρακτηρίζεται ο τελευταίος οργανικά τοποθετηθείς.
  2. Οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων :
    1. να ενημερώσουν με κάθε δυνατό τρόπο όλους τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας τους, με παραλαβή αποδεικτικού ενημέρωσης από αυτούς (π.χ. ενυπόγραφα σε περίπτωση δια ζώσης ενημέρωσης ή αποστολή email)
    2. να διαβιβάσουν στη ΔΔΕ Δυτ. Θεσσαλονίκης συγκεντρωτικά τις δηλώσεις υπεραριθμίας των εκπαιδευτικών την Τετάρτη 30-4-2025. Η διαβίβαση θα πρέπει να γίνει αποκλειστικά με email στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

Σημειώνεται ότι οργανικά υπεράριθμος κρίνεται ο εκπαιδευτικός που δε συμπληρώνει 12 ώρες α’ ανάθεσης στο σχολείο του.

Στη συνέχεια το ΠΥΣΔΕ σε συνεδρίασή του θα χαρακτηρίσει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς κατά σχολική μονάδα, σύμφωνα με την παρ. 3β περ. Ι και ΙΙ του άρθρου 14 του Π.Δ. 50/96 (ΦΕΚ 45/τ.Α’/08-03-1996) «Μεταθέσεις και τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών της Δημόσιας Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης», όπως τροποποιήθηκε από το Π.Δ. 100/97 (ΦΕΚ 94/τ.Α΄/22-05-1997) και σύμφωνα με το αρθ. 30 παρ. 3 & 4 του νέου νόμου 3848/2010 (ΦΕΚ 71/τ.Α΄/19-05-2010) «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού – καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις». Επισημαίνεται ότι η κρίση και άρση της υπεραριθμίας των εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ04 θα γίνει ενιαία στον κλάδο.

Συνημμένα:
Λήψη αυτού του αρχείου (1. Οργανικά κενά (Γενικής Παιδείας).pdf) 1. Οργανικά κενά (Γενικής Παιδείας).pdf186 kB
Λήψη αυτού του αρχείου (2. Αναλυτικός Πίνακας Ωρών ΠΕ04ΧΧ.pdf) 2. Αναλυτικός Πίνακας Ωρών ΠΕ04ΧΧ.pdf196 kB
Λήψη αυτού του αρχείου (3. Υπεραριθμίες (Γενικής Παιδείας).pdf) 3. Υπεραριθμίες (Γενικής Παιδείας).pdf257 kB
Λήψη αυτού του αρχείου (4. Οργανικά κενά-πλεονάσματα (Ειδικής Αγωγής).pdf) 4. Οργανικά κενά-πλεονάσματα (Ειδικής Αγωγής).pdf117 kB
Λήψη αυτού του αρχείου (5. Οργανικά κενά (Τμήματα Ένταξης).pdf) 5. Οργανικά κενά (Τμήματα Ένταξης).pdf91 kB
Λήψη αυτού του αρχείου (δήλωση υπεραριθμίας.docx)δήλωση υπεραριθμίας.docx14 kB