Παρακαλούνται οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ, οι οποίοι έχουν προσληφθεί στην Ε΄ Φάση πρόσληψης αναπληρωτών 2023-2024, 

    1. να διαβάσουν προσεχτικά το έγγραφο με τις οδηγίες και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, που επισυνάπτονται παρακάτω,

    2. να αναζητήσουν στο excel (φύλλα εργασίας) που έχει αναρτηθεί εδώ το ονοματεπώνυμό τους, για να γνωρίζουν με ποιο πρόγραμμα χρηματοδότησης έχουν προσληφθεί, ώστε να επιλέξουν τον ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΦΑΚΕΛΟ με τα ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ-ΕΝΤΥΠΑ,

    3. να συμπληρώσουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά,

    4.  να στείλουν ΑΜΕΣΑ το δελτίο απογραφής, χωρίς να συμπληρωθούν τα πεδία «Ημερομηνία Ανάληψης» και «Σχολείο Τοποθέτησης», στο e-mail Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Το ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ, πλήρως συμπληρωμένο μετά την τοποθέτησή τους, θα ενσωματωθεί στο φάκελο των δικαιολογητικών πρόσληψης που θα κατατεθεί στη σχολική μονάδα τοποθέτησης.

Όσοι αναπληρωτές/τριες τοποθετηθούν σε Εσπερινά-Απογευματινά Σχολεία υποχρεούνται να παρουστιαστούν τις πρωινές ώρες (08:00-11:00) στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης, για να γίνει Πράξη Ανάληψης και να καταχωριστεί αυτή στο myschool.

Οδηγίες για την ψηφιακή σύμβαση θα βρουν στον παρακάτω σύνδεσμο του Υπουργείου Παιδείας,  Θρησκευμάτων & Αθλητισμού
https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/anaplirotes-m/proslipseis/anaplirotes-odigies-2021-22

Τέλος, να παρακολουθούν τον ιστότοπο της ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης για περαιτέρω οδηγίες-ανακοινώσεις.

Σύνδεση