Παρακαλούνται οι αναπληρωτές μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ,

    1. να διαβάσουν προσεχτικά το έγγραφο με τις οδηγίες και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, τα οποία επισυνάπτονται παρακάτω,

    2. να αναζητήσουν στο excel που έχει αναρτηθεί εδώ το ονοματεπώνυμό τους, για να γνωρίζουν με ποιο πρόγραμμα χρηματοδότησης έχουν προσληφθεί, ώστε να επιλέξουν τον ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΦΑΚΕΛΟ με τα ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ-ΕΝΤΥΠΑ (βλ. φύλλα στο κάτω μέρος του excel).

    3.  να στείλουν ΑΜΕΣΑ το δελτίο απογραφής, χωρίς να συμπληρωθούν τα πεδία «Ημερομηνία Ανάληψης» και «Σχολείο Τοποθέτησης», στο e-mail Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Το ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ, πλήρως συμπληρωμένο μετά την τοποθέτησή τους, θα ενσωματωθεί στο φάκελο των δικαιολογητικών πρόσληψης που θα κατατεθεί στη σχολική μονάδα τοποθέτησης.


Οδηγίες για την ψηφιακή σύμβαση θα βρουν στον παρακάτω σύνδεσμο του Υπουργείου Παιδείας,  Θρησκευμάτων & Αθλητισμού
https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/anaplirotes-m/proslipseis/anaplirotes-odigies-2021-22 


Σημείωση: Όσοι αναπληρωτές/τριες τοποθετηθούν σε Εσπερινά-Απογευματινά Σχολεία υποχρεούνται να παρουσιαστούν τις πρωινές ώρες (08:00-11:00) στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης, για να γίνει Πράξη Ανάληψης και να καταχωριστεί αυτή στο myschool.


Τέλος, να παρακολουθούν τον ιστότοπο της ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης για περαιτέρω οδηγίες-ανακοινώσεις.

Σύνδεση